sâmbătă, 9 ianuarie 2010

Trec mai rar pe-aici...

Nu ma mai pasioneaza blogging-ul ca pe vremuri. De ce? Nici eu nu stiu. Nu mai am rabdare sa-mi accesez adresa de e-mail si sa-mi dau seama ca nu mai pot intra in blogurile mele vechi de pe weblog.ro. Nici macar sa intru si sa moderez sau sa anulez comentariile si spam-urile. E aiurea si nu inteleg cum au putut adminii sa-si faca bloguri pe adresa mea de mail si pe login-ul meu. Si sa-mi foloseasca si avatarul...de ce mie? De ce tocmai mie sa mi se-ntample toate astea? Nu stiu.
De aceea cred ca ocolesc blogurile in ultimul timp. Nu mai am chef, nu mai am timp, ceva nu-mi mai place.

4 comentarii:

  1. Care-i ăla de te-a supărat aşa rău Lureley !?!?!? Arată-mi-l mie să-i sucesc gâtul, mama lui de legionar !!!!!!!!!!!!!


    Şi eu am rămas DOAR cu un blog ăsta de pe blogspot http://publicistul.blogspot.com pentru că pe celelalte platforme nu m-a mai satisfăcut oferta existentă !!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ti-am spus ca pe WeBlog.ro daca ma loghez dau de blogurile Adminilor...le-am spus, dar s-au facut ca nu inteleg.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa că eu zic să ne "satisfacem" poftele bloggeristice acilea !!!!!!!!!!!


    Nu-i aşa că-i cel mai bine !?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna Robert, de cand n-am mai fost pe-aici...

    RăspundețiȘtergere